• Xploras abonnemang

Xploras Abonnemang

Xplora Basic

  • Obegränsade samtal inom EU/EES*
  • Obegränsad dataanvändning inom EU/EES*
  • Tillgång till föräldra-appen
  • Full service och bästa möjliga kundsupport
  • Begränsad tillgång till Xploras Aktivitetsplattform

 

Xplora Premium

  • Obegränsade samtal inom EU/EES*
  • Obegränsad dataanvändning inom EU/EES*
  • Tillgång till föräldra-appen
  • Full service och bästa möjliga kundsupport
  • Obegränsad tillgång till Xploras Aktivitetsplattform

 

*Observera att kostnader för samtal till utländska telefonnummer, samtal till specialnummer och dataanvändning på båt eller flygplan medför kostnader utöver det fasta månadspriset för abonnemanget. Du kan se dessa priser här.

Xploras abonnemang – priser vid användning av annan mobiloperatör

Annan operatör

Om du väljer att använda en annan mobiloperatör än Xplora måste du ingå ett abonnemangsavtal med den operatören. Utöver månadsavgiften för ditt mobilabonnemang, tillkommer en månatlig serviceavgift för administration av klockan för att säkerställa nödvändig utveckling, drift och underhåll av smartklockans plattformar och tjänster. Serviceavgiften är ej återbetalningsbar. Serviceavgiften ger dig tillgång till Xplora-appen och premium-versionen av vår aktivitetsplattform. 

Serviceavgiften tillämpas på kunder som har köpt sin Xplora smartklocka från och med den 1 juli 2023 och framåt.

 

Basic VS Premium

Xploras Aktivitetsplattform har skapats i syfte att motivera till mer lek och rörelse i barns vardag. Här belönas barns aktivitet med fiktiva mynt som barnet kan utnyttja inne i plattformen. Som Xplora-kund får du tillgång till plattformen, men det är här Basic och Premium skiljer sig. Nedan visar skillnaden mellan Basic och Premium.

Xploras Aktivitetsplattform Basic eller Premium

Vad använder vi för nät?

Vi använder oss av Telenors mobilnät.

Hur lång är bindningstiden?

Alla Xploras abonnemang är bindningsfria – dvs att du kan säga upp när du vill. För dem som har valt förskottsbetalning kommer vi att återbetala det återstående beloppet för prenumerationen vid en eventuell uppsägning.
Har du förskottsbetalt kommer ditt abonnemang övergå till månadsfakturering när förskottsbetalningen har löpt ut. Om du istället önskar förskottsbetala igen kan du enkelt kontakta vår kundservice som hjälper dig vidare. Här kan du läsa om våra villkor.

Hur lång uppsägningstid gäller på Xploras abonnemang?

Vi har en månads uppsägningstid på samtliga abonnemang. Uppsägning sker via mina sidor, under “Min Xplora” på Xplora.se eller via kontaktformuläret

Har du fler frågor eller funderingar?

Vänligen kontakta vår kundservice för mer information kring våra abonnemang. Här finner du alla kontaktuppgifter och öppettider för vår fantastiska kundservice. 

Läs mer om våra klockor här